سردار دهقان در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آمریکا

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

خبرگزاری فارس: نیروهای مسلح ما آماده پاسخگویی به شرارت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات وزرای دفاع آمریکا و رژیم صهیونیستی طی سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس دکترین دفاعی خود و با توجه به الزامات دفاعی ناشی از تهدیدات و برای حمایت از جریان مقاومت در تمامی زمینه‌ها بر توان دفاعی خود می‌افزاید و همواره نیروهای مسلح ما آماده پاسخگویی به شرارت‌های دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و خواهند بود.

دهقان افزود: به نظرم زمان بیان اینگونه اظهارات در حالیکه که این دو رژیم در مسائل خود ساخته گرفتار و نیاز به کمک دیگران دارند، گذشته و ترجمان استیصال آنها فرافکنی عوامل شکست و تنها مصرف تبلیغاتی داخلی دارد؛ خوب است آقایان کتاب‌های خاطراتشان را از هم اکنون شروع به نوشتن کنند، شاید فرصت زیاد دیگری پیدا نکنند.

وزیر دفاع تصریح کرد: چهره جنایتکارانه، آدمکش و متجاز اسرائیل و آمریکا بر همه ملت های جهان شناخته شده است و ملتها این دو رژیم را جنگ طلب، متجاوز، خونخوار و ضد حقوق بشر می دانند، لذا نیازی نیست که هر روز خودشان با زبان خودشان این معانی را اثبات کنند.

دهقان گفت: البته حتی ملتهای کوچک و بدون ابزار، تحقیر و شکست را بر آمریکا، اسرائیل و اذنابش تحمیل کرده‌اند مثل سومالی، حزب الله لبنان و حماس در اراضی اشغالی؛ قاعدتا ملت قدرتمند ایران با سابقه تمدن چندین برابر آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل این نوع سخنان را بیان ضعف و ناتوانی آنها می داند و در عین حال آماده است درسی فراموش نشدنی هم به متجاوزین بدهد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:,

] [ 7:21 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه